بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ناپل ایتالیا

ناپل ایتالیا

جاذبه های گردشگری ناپل ایتالیا

اگر به جنوب ایتالیا می روید تا ناپل را با تمام شکوه خود تجربه کنید ، باید گشت و گذار در جزایر مخفی ساحل و همچنین مکان های مهم باستان شناسی و شهرهای روستایی در خارج از مرزهای این شهر را در نظر بگیرید.

کاپری

کاپری ممکن است زمین بازی افراد ثروتمند و مشهور باشد ، اما در نزدیکی Ischia گزینه سنتی تری برای کسانی است که به دنبال اقامتگاه روستایی هستند. این جزیره کوچک آتشفشانی که از ناپل با کشتی میتوان به آن جا رسید، از صخره هایی تشکیل شده است که مارمولک های تنبلی در آفتاب ، روستاهای کوچک ماهیگیری ، شهرهای تپه ای گسترده ، خانه های سفید و باغ های انگور قرار دارند. قلعه قرون وسطایی آراگونی مشرف به ساحل Cartaromana است ، جایی که بقایای آثار رومی در زیر دریا قرار دارد. این مکان با بیش از 100 چشمه با ویژگی های درمانی به سطح زمین می جوشند ، یک مقصد محبوب سلامتی نیز هست.

خرابه های پمپئی در سایه های کوه وزوویوس ، که آخرین بار در سال 1944 فوران کرده است ، قرار دارد. این یک سایت باستانی شگفت انگیز است که به شما امکان می دهد در گذشته گام بردارید. اگر می خواهید حقایق گذشته را به دست بیاورید ، برای بازدید از آنتی کواریوم بروید.

سورنتو

سورنتو یک شهر ساحلی است که رو به خلیج ناپل است و به صخره های شیب دار سفید تبدیل می شود که در آن درختان لیمو و کاج های چتر به صورت پراکنده رشد می کنند.

 Tasso، یک میدان کافه ای است که به ناپولیتی ها و بازدید کنندگان از گرما استراحت می دهد. از کوچه پس کوچه های باریک و تونل های پیچ در پیچ به داخل آرامگاه ساکت سان فرانچسکو بروید - حیاطی که برای نمایشگاه ها و کنسرت های هنری در طول تابستان استفاده می شود. این شهر فقط یک ساعت با ناپل فاصله دارد. سورنتو مناظر دلنشینی از اقیانوس خیره کننده و کلبه های زیبا را که با رنگ های پاستلی نقاشی شده اند ، ارائه می دهد

جزیره پروسیدا

جزیره پروسیدا 40 دقیقه سوار قایق با ناپل فاصله دارد. ساحل كوچك آن مملو از خانه های كوچكی است كه با رنگ های روشن صورتی ، زرد قناری و آبی نیلی رنگ آمیزی شده و بر روی یك اسكله مملو از قایق های ماهیگیری متوسط ​​قرار گرفته است. سواحل ماسه سیاه - که در روزهای هفته عملا خالی هستند - این جزیره را فرا می گیرند و کافه ها ، بارها و رستوران های غذاهای دریایی در کوچه پس کوچه های باریک نزدیک به هم قرار دارند. در حالی که این جزیره از نظر مردم محلی شلوغ است ، گردشگران بسیار اندک هستند.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده