بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تپه عباس آباد همدان [آپدیت شد]

تپه عباس آباد همدان [آپدیت شد]

تپه عباس آباد همدان

تپه عباس آباد همدان در نزدیکی و مشرف به میدان قائم (میدان داریوش)، (میدان آخر آسفالت) قرار دارد.

  • این تپه به دلیل مشرف بودن به شهر همدان ، همواره از موقعیت ویژه ‌ای برخوردار بوده‌ است . از جمله در گذشته هر گاه حاکمی تغییر می‌ کرده، در بالای آن ساز و طبل و کوس نوبتی نواخته می‌ شده و به همین جهت به «تپه نقاره خانه » نیز معروف بوده ‌است .
  • امکانات رفاهی تپه عباس آباد همدان شامل مسجد، پارکینگ، رستوران، زمین مخصوص اسکیت، سینمای تابستانی فضای آزاد، آب‌نمایی با ارتفاع در حدود ۶۰ متر و به طول ۲۰۰ متر و فروشگاه خوراکی و تنقلات میباشد.

تپه عباس آباد همدان,جاهای گردشگری همدان,همدان

تپه عباس آباد همدان

دو جاده یکی از ابتدای چهار باغ ارم و دیگری از اوائل جاده گنجنامه، دسترسی به بالای تپه را امکان پذیر می نماید. با توجه به قابلیت های جغرافیایی، طبیعی و گردشگری این تپه، در سال های اخیر تاسیسات تفریحی، پذیرائی و اسکان موقت مناسبی احداث شده و به مجتمع تفریحی و سیاحتی تبدیل گردیده است.

تپه عباس آباد,جاهای دیدنی همدان,همدان

تپه عباس آباد همدان

از جمله در بالای تپه استخری بزرگ و در وسط آن رستوران زیبائی احداث شده است. از بالای تپه از یک سو ، چشم انداز طبیعی دره سرسبز عباس آباد و از طرف دیگر ، نمائی از شهر همدان نمایان است.

در ضلع جنوب شرقی این مجتمع ، آبشار مصنوعی زیبائی جریان دارد .

علاقمندان می توانند از طریق کوچه باغ های اطراف تپه پیاده به بالا بروند یا بوسیله بالابر از ضلع جنوبی چهار باغ ارم ، مسیر ۱۲۰۰ متری آن را تا بالای تپه و بالعکس، طی نمایند و شاهد فضای سبز باغات و دورنمای شهر همدان و آب و هوای مطبوع آنجا باشند.

وبلاگ سفر/تور/گردشگری - safar

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده